nybjtp

Chì sò i vantaghji di i tubi di rame?

https://www.buckcopper.com/copper-tube-refrigeration-copper-tube-air-conditioning-refrigerator-product/

1. Durabilità:Pipi di ramehannu proprietà chimichi stabili.Integra u friddu, a resistenza à u calore, a resistenza à a pressione, a resistenza à a corrosione è a resistenza à u focu, è pò esse usata per un bellu pezzu in diverse ambienti.
2. Safe and reliable: i tubi di rame combinanu i vantaghji di i tubi di metallu è i tubi non metallici.Hè più difficiuli di i tubi di plastica, è hà l'alta forza di i metalli ordinali (a forza di i tubi di ramu cold-pulling hè equivalente à a forza di a pipa d'acciaio cù u listessu gruixu di muru);hè più faciule di piegà cà i metalli ordinali, hà una bona tenacità è una alta ductilità, è hà eccellenti Resistenza à a vibrazione, resistenza à l'impattu è antifreeze è bloating.
3. Diversi agenti mudificati, additivi, additivi è altri ingredienti chimichi di tubi di plastica in tubi di rame.
4. Intensità di cunnessione di pipa di ramu: Pipa di rame cunnetta i tubi di ramu cù una forte intensità di cunnessione.
5. U prezzu di i tubi d'acciaio di ramu hè economicu.Pò salvà assai materiali durante a stallazione di tubi di cobre.Pipi di cobre sò faciuli di fà.I tubi di cobre sò ligeri.In cunfrontu cù l'altri tubi filettati di metalli neri cù u stessu diametru internu, u tubu di cobre ùn hà micca bisognu di u gruixu di u metallu neru.U costu di trasportu di a stallazione di tubi di rame hè più bassu, è u mantenimentu hè ancu assai faciule.I tubi di cobre anu ancu e caratteristiche chì ponu cambià a forma à vuluntà, cusì u tubu di ramu pò piegà o deformatu è hè faciule di cunnette.Perchè u tubu di ramu pò deformà liberamente, u tubu di ramu hè ancu fattu in un tubu di ramu.Una altra caratteristica di u ramu hè a resistenza à a corrosione è a prutezzione di l'ambiente.Si dice chì l'archeologi anu trovu una pipa d'acqua di ramu cù una storia di millaie d'anni in Egittu è e piramidi.L'acqua in u flussu di cobre pò esse usata continuamente.Dunque, i vantaghji di i tubi di rame ponu esse riassunti cum'è ecunumia, cunnessione faciule, sicurezza è resistenza à a corrosione.


Tempu di Postu: Nov-21-2022