nybjtp

Prucessu di saldatura di tubi di ottone

Prima di tuttu, a superficia di l'alta precisionetubu di ottoneformarà una strata protettiva dura, ùn importa micca s'ellu hè grassu, carbuidrati, batteri è germi, liquidi dannosi, ossigenu o raghji ultravioleti, ùn pò micca passà per ellu, nè pò esse erosionatu per contaminate a qualità di l'acqua, è i parassiti ùn ponu micca passà per ellu.Ùn pò micca abbità a superficia di i tubi di ramu per ammorbidisce.I tubi d'ottone d'alta precisione sò più duru di i tubi di plastica, più flessibili di i metalli ordinali, facili da processà, è anu una certa resistenza à u gelu.U tubu di ottone d'alta precisione hà una resistenza à alta pressione, chì assicura chì pò mantene un rendimentu eccellente ancu sottu pressione alta senza deformazione o cracking.

U metudu di saldatura di ottone hè generalmente saldatura di gas, filu di saldatura d'ottone, borax.Prestate attenzione à a dimensione di a fiamma durante a saldatura.Prima aduprà a saldatura di gas per brusgià u tubu di rame rossu.À questu tempu, fate attenzione à a flame blu in u mezu quandu aghjustate a fiamma, è aghjustate à una durata più longa, altrimente a temperatura serà alta si hè corta.Aghjunghjite borax, è aghjunghje filu di saldatura di bronzu dopu chì u borax hè funnutu.

Passi di saldatura di ottone

1. Durante u prucessu di saldatura, mantene sempre a fiamma chì copre l'articuli per impedisce l'entrata di l'aria;

2. U flussu serà seccu, è l'umidità s'evaporarà à 100 ° C, è u flussu diventerà biancu latte.

3. U flussu spumarà à 316 ° C.

4. Flux diventa pasta à 427 ° C

5. U flussu diventa fluidu à 593 ° C, chì hè vicinu à a temperatura di brasatura.

6. Solder chì cuntene 35% -40% d'argentu si funde à 604 ° C è scorri à 618 ° C.

7. Nota chì i dui prudutti à esse saldati deve esse riscaldatu cù una torch di saldatura.

8. Pudete osservà se a temperatura hè adattata per u culore di a fiamma.Quandu a temperatura righjunghji a temperatura di brasatura, a fiamma apparirà verde, è a fiamma verde indicà chì a temperatura hè adattata quandu ghjunghje à a temperatura di saldatura d'argentu.

9. Per saldà a pipa di ramu è a pipa d'acciaio à l'altri, a pipa di ramu deve esse riscaldata prima (perchè a pipa di ramu calienta rapidamente è esige assai calore).

10. Duranti u prucessu di brazing, u torch di saldatura ùn deve esse firmatu in un puntu tuttu u tempu, ma pò esse spustatu in una forma di figura ottu.

11. Hè ricumandemu d'utilizà una torch grande, perchè una grande quantità di calore pò esse acquistata cù una flama suave senza pressione eccessiva o "soffiazione", preferibile cù un ligeru afterglow nantu à a flame cònica interna.


Tempu di post: May-12-2023