nybjtp

Analisi di prucessu di a barra esagonale di ottone

Barra esagonale d'ottonehè un materiale cumune di parti meccaniche cù una bona prestazione di trasfurmazioni è resistenza à a corrosione.In l'industria di a fabricazione di machini, hè spessu usata per processà è fabricà diversi fusti di trasmissione, dadi, bulloni, raccordi filettati, etc.

U prucessu di fabricazione di a barra esagonale di ottone include principalmente i seguenti trè passi:

1. Preparazione di u materiale: u materiale di a barra esagonale di ottone hè di solitu fattu di rame senza ossigenu, è u spindle hè prefabbricatu è forgiatu sottu a premisa di assicurà a qualità è a densità di u materiale.

2. Machining : U machining di bars esagonale di ottone include tornitura, perforazione, fresatura, taglio è travagliu à friddu, etc. Tolleranze è a qualità di a superficia deve esse strettamente cuntrullata durante a machining per assicurà a precisione dimensionale è a finitura di a superficia di e parti machinate.

3. Trattamentu di a superficia: I metudi cumuni di trattamentu di a superficia includenu lucidatura, galvanizazione, pittura, etc. Sti metudi ponu migliurà a prestazione anti-corrosione è l'estetica di e parti, è migliurà a qualità di u produttu è u valore praticu.

E barre esagonali d'ottone sò adattate per diverse industrie di fabricazione di macchine.A causa di a so bona prestazione di trasfurmazioni è a resistenza à a corrosione, e barre esagonali di ottone ponu esse largamente usate in i campi di l'automobile, i navi, i mobili, a custruzzione è l'elettronica.Per esempiu, in a fabricazione di l'automobile, i bars esagonali d'ottone ponu esse aduprati per fà grandi assi è diverse articuli;in l'industria di a custruzzione, bars esagonali di ottone ponu esse aduprati per fà maniglie di porta, lampade è decorazioni esterne, etc.

Per riassume, a barra esagonale di ottone hè un materiale largamente utilizatu per e parti meccaniche cù eccellenti proprietà meccaniche è proprietà di trasfurmazioni.Cù u prucessu propiu è u trattamentu di a superficia, e barre esagonali di ottone ponu pruduce parti meccaniche d'alta qualità per risponde à i bisogni di diversi campi.


Tempu di post: May-05-2023