nybjtp

Prucessu di fabricazione di foglia di rame

Foglia di cobrehè una fina foglia di ramu utilizata in materiali insulanti, cumpunenti elettronichi è decorazioni.A foglia di rame hè largamente usata per a so bona conduttività elettrica è termale è resistenza à a corrosione.U seguente hè u prucessu di fabricazione di foglia di rame.

U primu passu hè di selezziunà i platti di ramu: u primu passu in a fabricazione di fogli di ramu hè di selezziunà e materie prime, è u ramu d'alta qualità hè a chjave per a produzzione di fogli di ramu d'alta qualità.Questi materiali di rame devenu esse attentamente schermati è pruvati per assicurà chì i platti di rame sò di qualità accettabile.

U sicondu passu hè di pianificà a piastra di ramu: u piattu di ramu sceltu deve esse trattatu in superficia, mette nantu à u fondu di a macchina di materiale compositu, aghjustà l'altezza di u cutter, è pianificà a parte irregolare per furmà una superficia plana.

U terzu passu hè di pulizziari u platu di ramu: a pulitura di u platu di ramu hè un passu impurtante in a fabricazione di fogli di ramu.In questu passu, utilizate un pulitore prufessiunale per sguassà a terra è l'ossidi da a superficia di u platu di cobre.

U quartu passu hè di stenderà a piastra di ramu: In seguitu, a piastra di ramu deve esse trattata da una macchina di stiratura.Duranti u prucessu di stende, u fogliu di ramu hè passatu nantu à una rota, facendu più longu senza perde a so larghezza, finu à ch'ellu righjunghji u grossu desideratu.

U quintu passu, annealing and flattening: U prossimu passu in u prucessu di fabricazione di foglia di ramu hè di mette u fogliu di ramu in un furnace à alta temperatura per l'anneling.In questu prucessu, u fogliu di cobre hè calatu à una temperatura abbastanza alta per aumentà a so flessibilità.Dopu à l'annealing, a foglia di cobre passa per una macchina di livellazione per fine-tune ogni irregolarità in a cima o in fondu di u fogliu.

Passu 6, Cutting the Copper Foil: Dopu chì a foglia di cobre hè stata annealata è appiattata, avà pò esse tagliata à a dimensione desiderata.Taglio di foglia di rame pò aduprà macchine avanzate cum'è macchine di taglio laser o macchine di taglio CNC programmabili per a produzzione d'alta precisione è alta efficienza.

U settimu passu hè di inspeccionà a qualità: hè assai necessariu di inspeccionà a qualità di u fogliu di cobre.Ci hè un dispositivu di teste elettronicu per pruvà a conduttività, a durezza, a flessibilità, etc. di a foglia di rame.Se u fogliu di cobre ùn risponde micca à u standard, serà classificatu per assicurà chì l'utilizatori finali riceve un pruduttu chì risponde à u standard.

U sopra hè u prucessu di pruduzzione di foglia di ramu.Stu prucessu richiede l'equipaggiu di pruduzzione avanzata è a tecnulugia prufessiunale, è infine pruduce materiali di foglia di ramu d'alta qualità, chì sò largamente utilizati in l'apparecchi elettrici d'alta tecnulugia, i decorazioni, l'elettronica è i campi di custruzzione.


Tempu di Post: 26-May-2023