nybjtp

Prucessu è prucessu di furmazione di bastone di rame

Prima di presentà uverga di ramuprucessu di furmazione è prucessu, chì sò i prucessi di furmazione di metalli?
1. A solidificazione è a furmazione di metalli hè abitualmente chjamata casting.U casting hè un prucessu in u quale u metallu fusu hè versatu, injected o inhaled in una cavità di u moldu, è dopu chì si solidifica, un casting cù una certa forma è prestazione hè ottenuta.
2. Forma di plastica di metallu hè un metudu di trasfurmazioni chì usa a capacità di deformazione plastica di i materiali metallici per pruduce a deformazione plastica prevista di i materiali metallichi sottu à l'azzione di e forze esterne per ottene pezzi o spazii cù una certa forma, dimensione è pruprietà meccanica.U so prucessu pò esse spessu divisu in forging free, die forging, sheet metal stamping, extrusion, pressing, etc. I so pruprietà sò cumunimenti usati in l'ingegneria per spressione a forgiabilità di metalli.A qualità di forgiatura hè spessu misurata da a plasticità è a resistenza à a deformazione di u metallu.Se a plasticità hè alta è a resistenza à a deformazione hè bona, a forgeability hè bona;altrimenti, u forgeability hè poviru.
3. Saldatura metallu prucessu furmendu.A saldatura hè un metudu di furmazione in u quale i materiali metallici ghjunghjenu un ligame atomicu per riscaldamentu o pressendu o i dui, cù o senza materiali di riempimentu.I classificazioni di solitu sò saldatura di fusione, saldatura à pressione è brasatura.
Chì sò i prucessi di furmazione di bastone di cobre?Ci sò parechji prucessi di furmazione di bastone di rame, cumprese l'estrusione, u rolling, u casting continuu, l'allungamentu, etc.
U prucessu di furmazione di bastone di cobre?Ci sò trè tippi di prucessu di furmazione di bastone di rame, cum'è seguita
1. Pressing-(rolling)-stretching-(annealing)-finishing-finished products.
2. Casting cuntinuu (piombo superiore, tipu horizontale o rota, tipu crawler, immersione) - (rolling) - stretching - (annealing) - finitura - pruduttu finitu
3. Continuous extrusion-stretching-(annealing)-finishing-finished products.


Tempu di Post: 31-May-2022