nybjtp

Alliazione di ramu

U statu liquidu hè un statu intermediariu trà u statu solidu è u statu gasu.I metalli solidi sò cumposti da parechji grani, i metalli gaseous sò cumposti da atomi unichi chì s'assumiglia à sfere elastiche, è metalli liquidi sò cumposti da parechji gruppi di atomi.

1. Caratteristiche strutturale di metalli liquidi

U statu liquidu hè un statu intermediariu trà u statu solidu è u statu gasu.I metalli solidi sò cumposti da parechji grani di cristalli, i metalli gassosi sò cumposti da atomi unichi chì s'assumiglia à sfere elastiche, è metalli liquidi sò cumposti da parechji gruppi atomichi, è e so strutture anu e seguenti caratteristiche.

(1) Ogni gruppu atomicu hà circa una duzina à cintinara di atomi, chì mantene sempre una forte energia di ubligatoriu in u gruppu atomicu è pò mantene e caratteristiche di l'arrangiamentu di u solidu.In ogni casu, u ligame trà i gruppi atomichi hè assai dannatu, è a distanza trà i gruppi atomichi hè relativamente grande è scioltu, cum'è s'ellu ci sò buchi.

(2) I gruppi atomichi chì custituiscenu u metallu liquidu sò assai inestabile, qualchì volta crescenu è qualchì volta più chjucu.Hè ancu pussibule di lascià gruppi atomichi in gruppi è unisce à altri gruppi atomichi, o di furmà gruppi atomichi.

(3) A dimensione media è a stabilità di i gruppi atomichi sò ligati à a temperatura.A più alta a temperatura, più chjuca hè a dimensione media di i gruppi atomichi è u peghju a stabilità.

(4) Quandu ci sò altri elementi in u metallu, per via di e diverse forze di ubligatoriu trà i diversi atomi, l'atomi cù e forze di ubligatoriu più forti tendenu à riunite è ripultà altre atomi à u stessu tempu.Dunque, ci hè ancu inhomogeneità di cumpusizioni trà i gruppi atomichi, vale à dì, i fluttuazioni di cuncentrazione, è qualchì volta si formanu cumposti inestabile o stabile.

2. Melting and Disolving

Durante u prucessu di fusione di l'alia, ci sò dui prucessi simultanei di fusione è dissoluzione.Quandu a lega hè riscaldata à una certa temperatura, cumencia à funnu, è a so cundizione termodinamica hè surriscaldata.Dissolution significa chì u metallu solidu hè eroded da u metal melt è entra in a suluzione per rializà u prucessu di trasfurmazioni di solidu à liquidu.A dissoluzione ùn hà micca bisognu di riscaldamentu, ma più altu hè a temperatura, più veloce hè a velocità di dissoluzione.

In fatti, solu quandu u puntu di fusione di l'elementu di aleazione hè più altu ch'è a temperatura di a suluzione di l'alia di cobre, u prucessu di l'elementu di aleazione chì entra in a fusione hè un prucessu di dissoluzione pura.In ligami di ramu, per esempiu, i custituenti ferru, nichel, cromu è manganese, è ancu l'elementi non metallichi di silicium, carbone, etc., sò capitu chì anu un prucessu di dissoluzione.In fatti, tramindui i prucessi di fusione è di dissoluzione si facenu simultaneamente, cù u prucessu di dissoluzione chì prumove u prucessu di fusione.

Ci sò parechji fatturi chì affettanu a rata di dissoluzione di metalli.

Prima, più altu hè a temperatura, u più favurevule hè a dissoluzione.

Siconda, hè ligata à a superficia di l'ughjettu chì hè dissolutu, più grande hè a superficia, più veloce hè a velocità di dissoluzione.

A velocità di dissoluzione di u metallu hè ancu ligata à u muvimentu di u funnu.Quandu i flussi di fusione, a velocità di dissoluzione hè più grande di quella di u metallu in a fusione statica, è più veloce u flussu di fusione, più veloce serà a velocità di dissoluzione.

Dissoluzione è Alloying

Quandu l'aliati sò stati fatti prima, si pensava chì a fusione deve principià cù cumpunenti chì sò difficiuli di funnu (è chì anu un altu puntu di fusione).Per esempiu, quandu l'aliati di cobre-nichel di 80% è 20% di nickel sò stati prima fatti, u nichel cù u puntu di fusione di 1451 ° C hè statu prima funnutu è dopu hè aghjuntu u ramu.Qualchidunu fondu u ramu è u riscaldanu à 1500 ℃ prima di aghjunghje nichel per a fusione.Dopu à a tiurìa di ligami hè statu sviluppatu, in particulare a tiurìa di suluzioni, i dui metudi di fusione sopra sò stati abbandunati.

Depositu di elementi non-ligamenti

Ci hè parechje ragioni per l'aumentu continuu è a precipitazione di elementi non-ligamenti in metalli è alleati.

Impurità purtate in a carica di metalli

Ancu s'è u prucessu di rifiuti pruduciutu in u prucessu di pruduzzione di a nostra fabbrica hè aduprata ripetutamente, u cuntenutu di l'elementi impurità in a carica cuntinueghja à aumentà per diversi motivi.In quantu à mischjà i materiali o l'usu di grande quantità di materiali acquistati cù l'urighjini pocu chjaru, i pussibuli impurità è l'effetti pussibuli sò spessu ancu più imprevisible.

Scelta impropria di materiale di rivestimentu di furnace

Certi elementi in a fusione ponu reagisce chimicamente cun elli à a temperatura di fusione.


Tempu di Postu: Feb-18-2022